PR consultants promuje rzeczywistość rozszerzoną

4 września 2014
Kategoria: PR consultants
4 września 2014, Komentarze: 0

PR consultants rozpoczęło kampanię wizerunkową Arguido – platformy mobilnej do budowania rzeczywistości rozszerzonych z użyciem smartfonów i tabletów. Rozwiązanie działa w technologii Augmented Reality i umożliwia m.in. tworzenie oraz aktualizowanie w czasie rzeczywistym tras do zwiedzania i udostępnianie ich na Facebooku.  

Do zadań PR consultants należą relacje z mediami technologicznymi i biznesowymi. Celem kampanii jest wskazanie głównych cech i korzyści, jakie Arguido daje biznesowi oraz użytkownikom smartfonów i tabletów. System pozwala m.in. zwiedzać w rzeczywistości rozszerzonej kilkadziesiąt polskich miast. Można również samodzielne tworzyć ścieżki zwiedzania w oparciu o własne preferencje, opisy i zdjęcia. Klient wybrał agencję w drodze rekomendacji, ze względu doświadczenie w zakresie komunikacji projektów technologicznych.