Jak lansują się politycy

10 maj 2009
Kategoria: PR consultants
10 maj 2009, Komentarze: 0

Cztery (rozpięte) guziki w koszuli Wojciecha Olejniczaka na zdjęciu, które zamieścił na okładce tygodnik Wprost “wstrząsnęły” polską opinia publiczną. Zainspirowało to rozmowę na temat “wylaszczania się” polityków, w której wzięli udział Piotr Kraśko iMirosław Obarski w programie Pytanie na śniadanie w TVP 2.

Wojciech Olejniczak odrywa kupony od swojego dość ryzykownego dla wizerunku polityka zagrania. Wprost, zauważając popularność wydania z rozpiętym politykiem, użyło okładki do kampanii marketingowej. Na podejście Polaków do całej sprawy wskazują wyniki internetowej sondy na temat następnego polityka, którego tors chcemy zobaczyć. Uczestnicy badania wskazali… Ryszarda Kalisza, a zaraz zanim Jarosława Kaczyńskiego.