SkyCash – z komórką na zakupy we Frisco.pl

27 stycznia 2011
27 stycznia 2011, Komentarze: 0

Klienci supermarketu on-line Frisco.pl mogą już płacić za zamówienia korzystając z komórki. Umożliwia to SkyCash, mobilny system płatności, pozwalający m.in. kupować bilety komunikacji miejskiej, płacić za kursy taxi czy doładowania kart pre-paid.

Płatności SkyCash są już dostępne w popularnym Frisco.pl – supermarkecie on-line, który dostarcza do domu produkty zamówione przez Internet. Żeby zapłacić komórką kurierowi Frisco.pl za przywiezione zakupy wystarczy zarejestrować się w SkyCash i zasilić system pieniędzmi. Transakcja trwa kilkanaście sekund i stanowi nowoczesną alternatywę dla płatności kartą kredytową i płatniczą. Do korzystania ze SkyCash potrzebny jest telefon z dostępem do Internetu. System jest niezależny od operatorów GSM i działa na większości telefonów używanych obecnie na polskim rynku.

– Frisco.pl reprezentuje formę zakupów idealnie dostosowaną do naszych czasów – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, dyrektor zarządzający SkyCash Poland SA. – SkyCash oferuje to samo, tyle, że w świecie płatności. Obie usługi rewolucyjnie zmieniają pojęcie wygody w robieniu zakupów, czy płaceniu za produkty i usługi – dodał Dariusz Mazurkiewicz.

Powszechność mobilnego Internetu powoduje, że liczba zastosowań SkyCash dynamicznie rośnie. Już teraz można płacić ze SkyCash w kilku tysiącach sklepów internetowych, za bilety komunikacji miejskiej i przejazdy taksówkami. SkyCash uruchomił też usługę pozwalającą na szybkie i wygodne doładowanie kart prepaid w każdej polskiej sieci komórkowej.

– Frisco.pl wie, że nasi Klienci to osoby mobilne, korzystające z najnowszych zdobyczy technologii. Dbamy o to, żeby osoby robiące zakupy w naszym supermarkecie miały zapewnioną bezkonkurencyjną jakość i świeżość oferowanych produktów, ale także doskonały serwis. Zapewnia go między innymi dostęp do najnowocześniejszych form płatności, co oferuje SkyCash – skomentowała Agnieszka Malinowska-Herra, dyrektor operacyjny Frisco.pl Sp. z o.o. – Wygoda Klienta jest najważniejsza.