Lody Nordis Cadenza w ultranowoczesnym opakowaniu

26 czerwca 2013

Kategoria: Nordis
26 czerwca 2013, Komentarze: 0

Zielonogórski Nordis wprowadził na rynek nowość w segmencie premium – lody familijne Nordis Cadenza w cenie poniżej 10 zł. Cztery wyraziste smaki: czekoladowy, śmietankowy, bakaliowy oraz waniliowy z wiśniami są dostępne w ultranowoczesnym opakowaniu o pojemności 900 ml, zaprojektowanym przez jednego z najbardziej znanych designerów w Europie.

Nowe opakowanie Nordis Cadenza o pojemności 900 ml, produkowane przez jednego z europejskich liderów w branży opakowań plastikowych, powstało dla Nordis według projektu znanego norweskiego designera Johana Werde. Elegancka i funkcjonalna szata graficzna oraz nowoczesny kształt podkreślają jakość lodów premium Nordis Cadenza.

– Nowe opakowanie Nordis Cadenza odzwierciedla wyrafinowany smak tych lodów i jest zarazem bardzo funkcjonalne – powiedział Tomasz Meller, dyrektor generalny Grupy Nordis. – Opakowanie doskonale wyróżnia się w sklepowych zamrażarkach pełnych tradycyjnych pojemników – dodaje Tomasz Meller.

Nordis, jedna z najstarszych w Polsce firm mrożonkowych, produkuje lody od blisko 45 lat. Firma podkreśla, że każdy produkt powinien bronić się swoją jakością. Dlatego Nordis Cadenza to lody o bardzo bogatym smaku. W bakaliowych znajdziemy rodzynki, figi, orzechy włoskie i arachidowe, zaś do waniliowych dodano wiśnie kandyzowane. Pozostałe dwa produkty spod znaku Nordis Cadenza wyróżniają się puszystą śmietanką oraz kawałkami prawdziwej czekolady, która nadaje lodom mocny, głęboki smak.

– Oferujemy lody o najwyższej jakości w cenie poniżej 10 zł – mówi Tomasz Meller. – Podczas gdy ceny dużych lodów familijnych sięgają nawet 17 zł.

Lody familijne serii Cadenza były dotychczas dostępne jedynie w rozmiarze 500 ml. Nordis Cadenza w dużych opakowaniach 900 ml są obecne na rynku w sugerowanej cenie 9,90 zł.