Jak lansują się politycy
Cztery (rozpięte) guziki w koszuli Wojciecha Olejniczaka na zdjęciu, które zamieścił na okładce tygodnik Wprost “wstrząsnęły” polską opinia publiczną. Zainspirowało to rozmowę na temat […]
Zawartość lukru w cukrze
Dwa tygodnie temu ukazała się w Dzienniku, w dziale Społeczeństwo, seria 3 artykułów poświęconych kawiarni Starbucks. Fenomen tego nadzwyczajnego zainteresowania postanowił zgłębić blog Mediafun, […]
Rajd Prezydenta
– Polacy spoza wielkich aglomeracji dużo bardziej cenią sobie kontakty bezpośrednie niż mieszkańcy blokowisk. Dlatego z punktu widzenia marketingu politycznego ta taktyka ma sens […]
Śpiący się budzi
KupFranki.pl udowadnia, że rok 2009 upłynie pod znakiem sieci społecznościowych – napisałMirosław Obarskiw felietonie zamieszczonym na łamach PRoto.pl. Nowe technologie z łatwością integrują ludzi […]
Bez dziennikarzy i PR-owców
Na jedenastym już spotkaniu z cyklu Dialog PR zorganizowanym przez redakcję PRoto.pl i portalu Gazeta.pl, przy wsparciu Instytutu Monitorowania Mediów, dziennikarze i PR-owcy rozmawiali […]
Ankieta PRoto.pl
Komentarz do ankiety PRoto.pl – autorstwa Mirosława Obarskiego dotyczy w sumie dwóch uzupełniających się ankiet na temat relacji pomiędzy dziennikarzami i pracownikami branży public […]