Biuro prasowe

10 maj 2009

Jak lansują się politycy

10 maj 2009, Komentarze: 0

Cztery (rozpięte) guziki w koszuli Wojciecha Olejniczaka na zdjęciu, które zamieścił na okładce tygodnik Wprost “wstrząsnęły” polską opinia publiczną. Zainspirowało to rozmowę na temat […]


8 maj 2009

Zawartość lukru w cukrze

8 maj 2009, Komentarze: 0

Dwa tygodnie temu ukazała się w Dzienniku, w dziale Społeczeństwo, seria 3 artykułów poświęconych kawiarni Starbucks. Fenomen tego nadzwyczajnego zainteresowania postanowił zgłębić blog Mediafun, […]


4 kwiecień 2009

Rajd Prezydenta

4 kwiecień 2009, Komentarze: 0

– Polacy spoza wielkich aglomeracji dużo bardziej cenią sobie kontakty bezpośrednie niż mieszkańcy blokowisk. Dlatego z punktu widzenia marketingu politycznego ta taktyka ma sens […]


25 luty 2009

Śpiący się budzi

25 luty 2009, Komentarze: 0

KupFranki.pl udowadnia, że rok 2009 upłynie pod znakiem sieci społecznościowych – napisałMirosław Obarskiw felietonie zamieszczonym na łamach PRoto.pl. Nowe technologie z łatwością integrują ludzi […]


6 luty 2009

Bez dziennikarzy i PR-owców

6 luty 2009, Komentarze: Komentowanie nie jest możliwe

Na jedenastym już spotkaniu z cyklu Dialog PR zorganizowanym przez redakcję PRoto.pl i portalu Gazeta.pl, przy wsparciu Instytutu Monitorowania Mediów, dziennikarze i PR-owcy rozmawiali […]


24 listopad 2008

Ankieta PRoto.pl

24 listopad 2008, Komentarze: 0

Komentarz do ankiety PRoto.pl – autorstwa Mirosława Obarskiego dotyczy w sumie dwóch uzupełniających się ankiet na temat relacji pomiędzy dziennikarzami i pracownikami branży public […]


‹ Poprzednie1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11