Aplikacja internetowa pomaga uporać się z biurokracją

25 września 2013
Kategoria: LibreDocs
25 września 2013, Komentarze: 0

Ruszył projekt LIbreDocs – innowacyjny system internetowy, który pomaga małym i średnim firmom skupić się na prowadzeniu biznesu zamiast na produkowaniu dokumentacji. Celem LibreDocs jest znaczące przyśpieszenie i ułatwienie pozyskiwania pieniędzy na rozwój działalności biznesowej.

Na początku każdego biznesu jest pomysł zrodzony w głowie przedsiębiorcy. Później przychodzi etap zdobywanie pieniędzy na wdrożenie projektu. Należy zacząć od sporządzenia biznesplanu i planu marketingowego, które wymagają wiedzy z różnych dziedzin gospodarki. Kierując się amerykańskim, praktycznym podejściem do prowadzenia biznesu, białostocki SoftClick uruchomił system LibreDocs, który pozwala pokonać te ograniczenia w drodze do pieniędzy z Unii Europejskiej, czy kredytów bankowych. System umożliwia, np. samodzielne sporządzenie biznesplanu i planu marketingowego. Wystarczy wybrać szablon projektu i postępować według wskazówek systemu, który podpowiada jakie informacje należy wprowadzać i czuwa, aby użytkownik niczego nie pominął.

– LibreDocs jest adresowany do wszystkich, którym zależy na możliwości szybkiego i prostego tworzenia dokumentacji biznesowej – mówi Tadeusz Murgrabia, szef zespołu projektowego LibreDocs. – Mogą z niego korzystać zarówno twórcy start-up’ów, małe i średnie przedsiębiorstwa chcące uruchomić nowe projekty, jak również firmy konsultingowe, które zawodowo opracowują tego typu materiały.

Oddzielną grupę odbiorców stanowią przyszli beneficjenci programów pomocowych, którzy występując o wsparcie muszą przedstawić szczegółowy biznes plan z dokładną strukturą finansów i strategią promocyjną swojej inwestycji.

Z LibreDocs można korzystać na zasadzie darmowego dostępu. System jest dostępny z poziomu komputera i urządzeń mobilnych. System pozwala zapraszać do dokumentów współpracowników lub partnerów biznesowych, przydzielając im dostęp do całego projektu lub jego wybranych elementów. Dzięki temu można obserwować proces powstawania dokumentacji, opiniować elementy i kierunek biznes planu, a w konsekwencji znacznie przyspieszać pracę nad finalną wersją materiału.