Ankieta PRoto.pl

24 listopada 2008
24 listopada 2008, Komentarze: 0

Komentarz do ankiety PRoto.pl – autorstwa Mirosława Obarskiego dotyczy w sumie dwóch uzupełniających się ankiet na temat relacji pomiędzy dziennikarzami i pracownikami branży public relations.

PRoto

“Z obu ankiet przeprowadzonych przez PRoto.pl widać, że dziennikarze i PR-owcy nie zawsze wiedzą, jak ze sobą rozmawiać. Może stąd dość spora lista zarzutów, które padają z obu stron; wygląda to momentami jak ankieta wśród Kapuletich i Montekich.
Dlatego głównym wnioskiem, jaki płynie z tej i poprzedniej ankiety, jest ciągła i nieustająca potrzeba dialogu pomiędzy dziennikarzami i PR-owcami. Z pewnością pomoże to w zrozumieniu, że jesteśmy stronami tego samego medalu i powinniśmy się bardziej szanować. Wtedy okaże się, że możemy się nawzajem daleko bardziej inspirować i bardziej sobie pomagać.
Automatycznie zminimalizują się kłopoty z autoryzacjami, błędami w artykułach, częściej może będą się pojawiać nazwy produktów i firm, zaś konferencje staną się ciekawsze, a teksty prasowe zgubią marketingową watę.”

Ankieta “Dziennikarze – profesjonalni i etyczni?”
Ankieta “Kim PR-owiec jest dla dziennikarza”

Dodaj komentarz