Biuro prasowe

10 May 2009

Jak lansują się politycy

10 May 2009, Komentarze: 0

The four (undone) buttons of Wojciech Olejniczak’s shirt in his photo placed on the cover of the weekly Wprost have shocked Polish public opinion. […]


8 May 2009

Zawartość lukru w cukrze

8 May 2009, Komentarze: 0

A series of three articles devoted to Starbucks coffee shops appeared in Dziennik’s Społeczeństwo [Society] section two weeks ago. The phenomenon of this extraordinary […]


4 April 2009

Rajd Prezydenta

4 April 2009, Komentarze: 0

“Poles outside large urban areas have much higher regard for direct contact than apartment bloc dwellers do. That’s why, from the standpoint of political […]


25 February 2009

Śpiący się budzi

25 February 2009, Komentarze: 0

KupFranki.pl proves that 2009 will be the year of social networking – wrote Mirosław Obarski. New technologies easily integrate people around ideas and encourage… […]


6 February 2009

Bez dziennikarzy i PR-owców

6 February 2009, Komentarze: Comments Off

At the 11th session of the Dialog PR series, organized by PRoto and the portal Gazeta.pl with the support of the Institute of Media […]


24 November 2008

Ankieta PRoto.pl

24 November 2008, Komentarze: 0

Komentarz do ankiety PRoto.pl – autorstwa Mirosława Obarskiego dotyczy w sumie dwóch uzupełniających się ankiet na temat relacji pomiędzy dziennikarzami i pracownikami branży public […]


‹ Poprzednie1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11